VTech heeft een super toffe smartwatch geïntroduceerd, de Kidizoom Smart Watch DX, waar ieder kind hebberig van wordt. Het is verleden tijd met achter een beeldscherm hangen want hiermee willen ze een sportieve leefstijl aan gaan nemen. En nog een leuk nieuwtje, ik mag er in samenwerking met VTech één weggeven. Het is alom bekend dat kids teveel achter beeldschermen hangen. Zelf betrap ik mij hier ook regelmatig op nu ik zo druk ben met de blog. VTech speelt hier slim op in door een coole smartwatch te lanceren.

De Kidizoom Smart Watch DX

Dankzij de ingebouwde bewegingssensor daagt de Smart Watch DX uit om in actie te komen. Hij is van vele gemakken voorzien. Zo telt hij en registreert van alles. Denk hierbij aan het aantal stappen, snelheid, tijd, dansen en springen. Het leuke hieraan is dat elke sportieve inspanning geprezen wordt. Hiermee wordt bewegen dus ontzettend leuk.

De Kidizoom Smart Watch DX is tegelijkertijd een horloge, verzien van een kleuren touchscreen met analoge en digitale tijdsweergave, zelfs in 3D. Maar ook een ingebouwde camera, beeldeffecten, stemopname, een wekker en een app om te leren klokkijken behoren tot de opties van deze smart watch.

Deze smart watch wordt geadviseerd voor kinderen van 5 tot 13 jaar en je koopt hem hier voor 54,95.Kidizoom

 

Winactie

In samenwerking met VTech mag ik één horloge weggeven. Ontzettend leuk want hier ga ik ongetwijfeld iemand heel blij mee maken.

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Like de Facebookpagina van Onlinelifestylemagazine
  • Like het bericht op Facebook
  • Vertel welke kleur je wilt winnen
  • Delen vergroot je winkans!

Ik maak volgende week vrijdag de winnaar bekend. Veel succes!

 

/ Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met VTech /

18 Comments on Coole Kidizoom Smart Watch DX én winactie

  1. elisabeth maria martina
    3 maart 2017 at 12:59 (2 jaar ago)

    blauw voor jarige kleinzoon tije
    #nunogboffen

    Beantwoorden
  2. Marian B
    3 maart 2017 at 13:36 (2 jaar ago)

    Mijn zoontje is een en al beweging, dit maakt het nog leuker 😉 Ook handig nu hij zo bezig is met klokkijken. Zou graag met de blauwe variant verrassen! Gedeeld via G+

    Beantwoorden
  3. Linda Meester
    3 maart 2017 at 16:04 (2 jaar ago)

    Dat zal onze oudste helemaal fantastisch vinden.
    Ze houdt van blauw

    Beantwoorden
  4. Madeleine
    3 maart 2017 at 20:03 (2 jaar ago)

    doe heel graag mee heb 2 zoontjes die elke dag half uurtje op mijn pc mogen zelf hebben zei geen computer of tablet dit zou erg leuk zijn voor hun

    Beantwoorden
  5. Kim
    3 maart 2017 at 20:22 (2 jaar ago)

    Ik doe mee aan deze hele mooie super actie van jullie Super ik zou hem
    Heel graah willen winnen voor mijn dochter Kimberley
    Paars is haar favoriete kleur ????veel geluk allemaal

    Beantwoorden
  6. Willianne
    3 maart 2017 at 21:23 (2 jaar ago)

    Hier een beetje verslaafd aan game jongetje die best wat meer beweging mag:) Voor een kind heel moeilijk om dat zelf in de gaten te houden. Over 2 weken ben ik jarig en vraag een activity tracker. Zou leuk zijn als we samen hiermee beginnen… De andere snufjes zou hij ook zeker leuk vinden! Kleur blauw natuurlijk:)

    Beantwoorden
    • Willianne
      10 maart 2017 at 16:21 (2 jaar ago)

      Voorwaarden allemaal gedaan trouwens:D

      Beantwoorden
  7. Cindy jerphanion
    3 maart 2017 at 21:54 (2 jaar ago)

    Wow! !!??
    Ben gelijk aan het jawel!!?
    ?Liken
    ?Delen.? GESLAGEN! !

    Duur nog poosje voor de vakantie er is!???
    MAAK ME GEK en enthousiast! !???met deze mooi producten gaat echt wel lukken!??!!
    Ga gillen en juichen van blijdschap en SPRING met mijn gezin!?????

    Dit onwijs ! !superspannend ????! !! Wat zou dit verassing zijn. Daar gaan alle ????? af!!!
    DUIMEN! !??
    Groetjes Cindy! ??

    Roze

    Beantwoorden
  8. Nicole
    3 maart 2017 at 22:08 (2 jaar ago)

    De paarse voor mijn meiden….

    Beantwoorden
  9. julia van empel-stamate
    3 maart 2017 at 22:45 (2 jaar ago)

    ik doe graag mee voor mijn zoon. graag de blauwe

    Beantwoorden
  10. Wanda Berg
    4 maart 2017 at 06:13 (2 jaar ago)

    ??? Goedemorgen wauw wat een geweldige kans ik zou heel graag een paarse voor mijn kleine meid willen winnen en haar met dit prachtige horloge verassen ze zou zeker helemaal gaan gillen van blijdschap als ik dit voor haar mag winnen nu maar heel hard hopen dat er veel geluk onze kant op mag komen #FingersCrossed fijn weekend liefs Wanda

    Beantwoorden
  11. Jolijn
    4 maart 2017 at 07:05 (2 jaar ago)

    Oooohhh, wat zou onze dochter blij zijn hiermee!!
    En ik denk dat het dan de roze wordt hihi

    Beantwoorden
  12. Judith
    4 maart 2017 at 17:59 (2 jaar ago)

    Wat lief, dank je wel voor je compliment!

    Beantwoorden
  13. Fleur
    4 maart 2017 at 21:39 (2 jaar ago)

    Ik doe heel graag mee voor mijn dochters. Ze zouden graag de paarse om hun pols dragen (om de beurt en hopen dat het geen ruzie wordt…)

    Beantwoorden
  14. melissa
    7 maart 2017 at 10:51 (2 jaar ago)

    De paarse variant voor dochter elise zodat deze mama ook wat geruster is

    Beantwoorden
  15. Tamara
    7 maart 2017 at 21:42 (2 jaar ago)

    De paarse voor Emma!! Duimen maar!

    Beantwoorden
  16. Femke Dekker
    10 maart 2017 at 21:39 (2 jaar ago)

    De paarse zou gaaf zijn voor Sara!

    Beantwoorden