Goed nieuws! De collectie van Bergstein is uitgebreid. Je weet wel, dat leuke merk van de regenlaarzen. Vandaag deel ik de nieuwe collectie sloffen en mag ik een van onze trouwe volgers blij gaan maken met een paar sloffen voor haar én een paar voor haar kleine spruit. 

Sloffen Bergstein

De Bergstein laarzen zijn er in allerlei sprankelende kleuren. Of je voorkeur nu naar een felle kleur gaat, naar een pastelkleur of juist naar een donkere, het is allemaal mogelijk. Zowel voor volwassenen als voor kids. Ze zijn razend populair en worden gemaakt van natuurrubber, waardoor ze heerlijk comfortabel zijn. Ook voor de winter hebben ze een speciale uitvoering uitgebracht. De regenlaars met warme synthetische voering zorgt ten alle tijde voor warme voetjes. 

Sinds half oktober heeft Bergstein zijn collectie uitgebreid met heerlijke sloffen. De lijn heet Cozy en is van duurzame stof gemaakt, namelijk van zuivere scheerwol. Vooral de pasvorm met een mooie aansluiting aan de bovenkant maakt ons enthousiast. De sloffen zijn in maar liefst 12 verschillende kleuren te koop en verkrijgbaar vanaf maat 19 tot maat 38. Je koopt de kindermaten hier voor €29,95. Nog een primeur: de slof is ook verkrijgbaar in volwassen maten. De volwassen maat kost €39,95.

Winactie

Wij mogen een paar sloffen voor mama of papa en hun kleine spruit verloten onder onze trouwe volgers. Hoe maak je kans?

  • Like de Facebookpagina van Onlinelifestylemagazine.
  • Like de officiële foto van de winactie op Facebook.
  • Laat in de comments weten welke kleur je voor jezelf en je kleine spruit wilt hebben.

Veel succes! Op donderdag 2 november maken wij de winnaar bekend.

20 Comments on De nieuwe sloffen van Bergstein + winactie

  1. Claudia Diependaal
    30 oktober 2017 at 15:40 (3 maanden ago)

    Wat leuk ik doe zeker mee!

    Beantwoorden
  2. Claudia Diependaal
    30 oktober 2017 at 16:04 (3 maanden ago)

    Hoi hoi mijn commentaar komt hier niet door zo vreemd! Je geeft het op Facebook door dus zo erg is het niet maar ik vind het wel altijd leuk om te vertellen hoe leuk ik de actie vind. Ben benieuwd! Of het lukt nu.

    Groetjes Claudia.

    Beantwoorden
    • Judith
      30 oktober 2017 at 16:14 (3 maanden ago)

      Leuk dat je ook meedoet Claudia! Succes. Liefs, Judith

      Beantwoorden
  3. Kristel
    30 oktober 2017 at 16:44 (3 maanden ago)

    Wij houden van sloffen. We hebben ze de hele dag thuis aan. Deze zien er heel gaaf uit. Voor mijn dochter de roze en voor mij de rode 😍

    Beantwoorden
  4. Marian B
    30 oktober 2017 at 17:55 (3 maanden ago)

    Mooie sloffen!

    Beantwoorden
  5. Yessica
    30 oktober 2017 at 18:49 (3 maanden ago)

    Hoi 🙋 wat leuk zeg ik sla dit keer over omdat ik al een leuke paraplu heb gewonnen 🏆 bij je of mag ik nog gewoon nog een keer mee doen is wel erg leuk zeg deze leuke laarsjes als ik een kansje mag maken zou ik graag maatje maatje 25 voor mijn dochtertje Jill willen winnen 🏆

    Beantwoorden
  6. Duane
    30 oktober 2017 at 20:33 (3 maanden ago)

    Jaaa lekker warme beinstein sloffen.
    Zooo gaaf voor papa’s prinsesje verdient dit echt!!!

    Beantwoorden
  7. michael noo
    31 oktober 2017 at 00:01 (3 maanden ago)

    Wat super leuk!! Ik en mijn dochter zijn nogal 2 die niet echt van koud houden dus deze sloffen willen wij heel graag winnen.. We maken graag kans op de zwarte variant

    Beantwoorden
  8. Erika Van Koert
    31 oktober 2017 at 07:19 (3 maanden ago)

    Heel leuk! Ik doe graag mee voor de roze in mt 30

    Beantwoorden
  9. Patricia de crom
    31 oktober 2017 at 07:29 (3 maanden ago)

    Gaaf pink voor mij en ons meisje

    Beantwoorden
  10. Marange Krouwel
    31 oktober 2017 at 10:50 (3 maanden ago)

    Jaaaa heel leuk 2x de beige 1 voor mij en 1 voor mijn dochter. Twinnen is winnen toch? Fingers crossed

    Beantwoorden
  11. melissa
    31 oktober 2017 at 11:27 (3 maanden ago)

    Leuk; wij gaan voor aqua allebei! ik ga snel naar je fb page.

    Beantwoorden
  12. Lisa Borstlap
    31 oktober 2017 at 12:27 (3 maanden ago)

    Ze zijn zo leuk!! Mn dochtertje en ik zouden heel graag de paarse rocken samen! 😄❤️

    Beantwoorden
  13. Corinne de Graaf
    31 oktober 2017 at 19:03 (3 maanden ago)

    Aqua blauw voor mijn dochter en mijzelf.
    Twinning!!!

    Beantwoorden
  14. Evi Huys
    1 november 2017 at 14:53 (3 maanden ago)

    Wauw wat een leuke kleurtjes. Ik denk dat mijn dochtertje het meest blij zou worden van de aqua kleurige, net zoals ik zelf 🙂

    Beantwoorden
  15. Myrthe
    1 november 2017 at 17:09 (3 maanden ago)

    Ik heb helaas geen Facebook, maar zou wel graag meedoen met de actie.
    Ik volg je wel al een tijdje op bloglovin’ (meermyr) en daar heb ik dit artikel geloved en gesaved. Ik hoop dat je daar ook blij mee bent :).
    Ik zou graag kans maken op purple in maat 38 voor mijn dochter en voor mezelf maat 39 in de kleur dark blue. Ze zien er zo comfortabel uit! Lijkt me erg fijn nu het huiselijker weer is! Ik loop nu in huis altijd op Birkenstocks, maar dat is toch minder warm dan Cozy Bergstein sloffen en sokken in kleppers zien er ook niet zo heel charmant uit haha!

    Beantwoorden
  16. Carola
    1 november 2017 at 17:16 (3 maanden ago)

    De Cozy is zeker huiselijk om te zien! Mooie kleuren en warm wollig. Mijn dochter zou erg blij zijn met de Cobalt kleurige Bergstein sloffen in maat 38. Voor mijzelf ga ik voor de Dark Blue variant in maat 39. Zo matchen we prima in het blauw, maar zijn de sloffen toch goed uit elkaar te houden en hebben we onze eigen “identiteit”. Ik heb geen social media, maar ik lees trouw je blogs.

    Beantwoorden
  17. Liesbeth
    1 november 2017 at 20:46 (3 maanden ago)

    Wwwoooowwwww!!! Wat gaaaafff! Grey voor mij, aqua voor mijn kleine vriendje!

    Beantwoorden
  18. Lyn
    1 november 2017 at 21:43 (3 maanden ago)

    Cool! Ik doe graag mee voor de grijze (maat 38 en maat 19)

    Beantwoorden